כותרת
> C;
1/1
חדשות

מעתה מזמינים תור מראש בדואר עכו ומצמצמים את זמן ההמתנה

עכו חדשותפורסם: 17.01.21 , 19:31ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

ההגעה לסניף המרכזי ברחוב עצמאות 11 עכו תתאפשר רק בהזמנת תור מראש

בשורה לתושבי עכו: בקרוב יצומצמו משמעותית זמני ההמתנה בסניפי הדואר בעיר. אחרי פיילוט מוצלח בן חודשיים, חברת דואר ישראל תרחיב במהלך חודש ינואר את שירות זימון תור מראש לעשרות סניפי דואר בארץ, בהם גם לסניף הדואר המרכזי ברחוב עצמאות 11 עכו. החל מינואר תתאפשר הגעה לסניפים רבים ברחבי הארץ, בירושלים, חיפה, עכו, נצרת, טבריה, נוף הגליל שפרעם, אום אל פחם ובאקה אל גרביה רק בהזמנת תור מראש, באמצעות אתר החברה, (www.israelpost.co.il) באפליקציה בנייד, או בשיחה טלפונית למוקד 171. מדובר במהלך אסטרטגי שמטרתו המשך שיפור השירות וצמצום זמני ההמתנה בסניפי הדואר.

שירותי הדואר לתושבי עכו ניתנים כיום באמצעות 9יחידות : 4 יחידות דואר ובנוסף 5 מרכזי מסירה לרווחת התושבים. מעתה תתאפשר כאמור ההגעה לסניף הדואר המרכזי, רק באמצעות הזמנת תור מראש, על מנת לחסוך זמן ללקוחות ולהימנע מהמתנה ממושכת.

בני לוי, סמנכ"ל חטיבת הדואר והקמעונאות בדואר ישראל אמר "כחלק ממהלך מקיף שהחברה מבצעת לשיפור השירות, תתאפשר מחודש ינואר הגעה לשישים סניפים נוספים, בנוסף לתשעת סניפי הפיילוט, רק בהזמנת תור מראש, וזאת על מנת לאפשר ללקוחות לתכנן את מועד הגעתם, ובכך להימנע מהמתנה ממושכת בתור. מהלך זה יאפשר לנו להיערך נכון לביקושים, להסיט משאבים ליחידות עמוסות, ובכך לקצר זמני המתנה ולהגביר את שביעות רצון הלקוחות. בתקופת הקורונה הנושא הינו קריטי לצורך שמירה על הנחיות התו הסגול, ועל מנת למנוע המתנה בשטחים הציבוריים מחוץ לסניפים. במהלך השנה ובהתאם לביקושים ביחידות השונות, יתווספו מאות סניפים נוספים בהדרגה".

במסגרת הפיילוט שבוצע בחודשים נובמבר ודצמבר השתתפו תשע יחידות שונות ברחבי הארץ, בהן אום אל פחם. ביחידות בהן היתה חובת הזמנת תור מראש, המתינו המזמינים תור מראש רק כשש דקות בממוצע. בחודש דצמבר שורתו 2.5 מיליון לקוחות בכל סניפי הדואר מתוכם כ-375 אלף הזמינו תור מראש. לשם השוואה בחודש ספטמבר שורתו כ-2 מיליון לקוחות בסניפים, מתוכם הזמינו תור רק כ-200 אלף לקוחות.

כאמור מעתה, ניתן יהיה להגיע כאמור לסניף ברחוב עצמאות 11 עכו רק בהזמנת תור מראש באתר הדואר, באפליקציה בנייד או בטלפון באמצעות המוקד הטלפוני 171, כאשר כחלק מהערכות החברה הורחבו הקצאות התורים באתר החברה ובמוקד, על מנת לספק את הביקושים. בנוסף יוצבו דיילות להדרכת הציבור ויתלו שלטי הסבר. חלק מהתורים ביחידות אלה יוקצו להגעה ללא תור מראש של לקוחות, שהינם זכאים לפטור מעמידה בתור, בכללם אזרחים ותיקים מעל גיל 80 ובעלי מוגבלויות.

להזמנת תור מראש באתר דואר ישראל באמצעות השירות תור בקליק

קרדיט צילום-אייל קרן