כותרת
> C;
1/1
אורח חיים

פרויקט של ארגון JNF ארה"ב , למען עסקים בגליל המערבי

עכו אורח חייםפורסם: 25.03.20 , 09:01ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

משנת 2016 שנים ארגון JNF פועל בעכו העתיקה ובגליל המערבי לקידום פרויקטים ועסקים בפריפריה בישראל , בתמיכתם של אנשי עסקים אמריקאים אוהבי ישראל.

במשבר הנוכחי , בהם עסקים רבים קורסים כלכלית, נרתמה הקרן, שבין מנהליה נמצאים יו"ר כבוד רונלד לאודר, יו"ר בפועל ג'פרי לוין, הנשיא סול ליזרברם, המנכ"ל ראסל רובינסון ורבים אחרים, ופצחה ביוזמה ייחודית ומרגשת, שתספק חמצן ופרנסה ליזמי תיירות קטנים – שוק מצווה און ליין Jewish national fund – Online Mitzva Marketplace – Shop Israeli Goods.

במסגרת זו הוזמנו עסקי התיירות של עמותת "זמן גליל מערבי", עמותה בה JNF ארה"ב תומכת מזה שבע שנים, להציע את מוצריהם למכירה בסדרת סרטוני וידאו אשר מצולמים ממש בימים אלה, באולפן שהוקם במיוחד לצורך כך במרכז המידע JNF ומנוהל ע"י עמותת זמן גליל מערבי, בעכו העתיקה. הסרטונים יופצו בקרב 900,000 תורמים ותומכים ברחבי ארצות הברית, שיוזמנו לרכוש מוצרים שיישלחו אליהם לארצות הברית כשיתאפשר, או כמתנה לקרוביהם בארץ.

הסרטונים מצולמים בפורמט של תכנית אירוח, בה כל תיירן מספר על העסק שלו, מהם המוצרים אותם הוא מציע למכירה ומה מיוחד בהם, בשילוב סרטון אווירה תדמיתי על העסק שלו. הסרטונים ייערכו לפרקים בני 15-20 דקות כל אחד ובנוסף תוקם חנות אינטרנטית מיוחדת ובה יוצגו באופן מרוכז הפריטים ומחיריהם. על מנת להקל על תהליך הקניה ייגבה התשלום עבור הפריטים ע"י קרן ה-JNF ויועבר במלואו לתיירנים, וכך גם יחסכו מהם את הצורך להקים מערך גביה אינטרנטי עצמאי.

אריק מייקלסון, מנכ"ל JNF ישראל: "ארגון ה–JNF ארה"ב פועל שנים לטובת ישראל ולרווחת תושביה, ובראש ובראשונה עידוד צמיחה דמוגרפית בגליל ובנגב. לשם כך אנו מאמינים שיש לדאוג לשיפור איכות החיים ולפיתוח בתחומי התעסוקה, התשתיות, התרבות והחינוך. בעקבות משבר הקורונה, החלטנו להתגייס באופן מיידי ולקרוא לתורמים שלנו לרכוש מוצרים של עסקי בוטיק תיירותיים שאנו מלווים אותם כל השנה".
בין העסקים שמוצריהם יוצעו למכירה: מוצרי קוסמטיקה טבעית, יינות מיקבי בוטיק, ספר עם מתכוני בשלניות מהגליל בשפה האנגלית, תכשיטי מעצבים ועוד.

מיכל שילוח גל-נור, מנכ"לית עמותת זמן גליל מערבי: "היוזמה המרגשת של שותפינו לדרך בקרן JNF ארה"ב הפיחה בנו רוח של תקווה ועניין ותוכן לעסוק בהם. בצענו תחקיר עומק על כל אחד מהעסקים שנמצאו רלוונטיים, הוקם אולפן במיוחד, נכתבו תסריטים, הופקו סרטוני אווירה אטרקטיביים שקוראים לתורמים לרכוש ממוצרינו ובעצם הקמנו לנו ערוץ קניות משלנו בשפה ובסגנון שמאוד מתאימים לתרבות האמריקאית. אין ספק שברגעים כאלה זה מחזק ומעצים לדעת שיש לנו גב של חברי אמת, שלא עוזבים אותנו לרגע ומוצאים פתרונות יצירתיים לסייע לנו לעבור את המשבר".

צילום : מרכז המידע עכו העתיקה