קמפיין התיירות של אשכול רשויות גליל מערבי משיק בימים אלו (26.8) תחרות צילום נושאת פרסים "חופשה בגליל המערבי". התחרות שפתוחה לקהל הרחב, תתפרסם בפייסבוק ובאינסטגרם ובסופה ארבעה צלמים יזכו בזוג כרטיסים לחוויה מפנקת בגליל המערבי.אשכול רשויות גליל מערבי מזמין את כולם, צלמים מקצועיים וחובבים מכל הגילאים להשתתף בתחרות הצילום "חופשה בגליל המערבי". המשתתפים מוזמנים לצלם את הנופים המרהיבים של הגליל המערבי מזווית הצילום הייחודית שלהם. מעבר לאוויר הנקי ותחושת הקיץ החמימה בחודשים אלו, ניתן לפגוש את יופיו של הטבע: הים, הנחלים, הפארקים, שמורות הטבע ועוד.
ארבעה פרסים יחולקו לזוכים: במקום הרביעי זוג כרטיסים לשייט סירת טורנדו ב"טרק-ים אכזיב", במקום השלישי פינוק זוגי בחמאם הטורקי ב"גטאס - חמאם טורקי", במקום השני שייט רומנטי ביאכטה ב"מניאנה - חווית שייט ואירוח ימי", ובמקום הראשון – צניחה זוגית ב"הצנחניה".
כדי לזכות בתחרות על המשתתפים לטייל בגליל המערבי, לצלם את התמונה המנצחת מנקודת מבטם הייחודית, לשתף את התמונה בפייסבוק ובאינסטגרם יחד עם ציון המיקום ולתייג את דף הפייסבוק "חופשה בגליל המערבי" לתייג את דף הפייסבוק – חופשה בגליל המערבי. ארבעת הצלמים שיצלמו את התמונות שמאפיינות את אזור הגליל המערבי באופן הייחודי והמקורי ביותר יזכו בפרסים.
רונן מרלי, יו"ר צוות תיירות באשכול גליל מערבי: "קמפיין 'חופשה בגליל המערבי' נולד בעקבות מגפת הקורונה והקושי הרב שפקד את אזור הגליל המערבי מבחינה תיירותית. המצב גרם לנו לחשוב מחדש ובדרך יצירתית כיצד לעורר את התיירות באזורנו המדהים. בחודשים האחרונים אנו פועלים במרץ למתג את הגליל המערבי כיעד לחופשה בכל גיל. עד כה נחשפו לקמפיין כ-4.5 מיליון גולשים דרך המדיות השונות. יחד נמשיך להגיע לתיירים רבים שיבקרו בגליל המערבי וייהנו מכל מה שיש לאיזור שלנו להציע".
עדי אוזדובה, אחראית תחום התיירות באשכול רשויות גליל מערבי: "מטרת קמפיין 'חופשה בגליל המערבי' הינו לייצר תודעה, לחשוף את הקהל לטבע מרהיב, קולינריה מגוונת, מקומות לינה מיוחדים ואטרקציות איכותיות, ולהזמין את הישראלים להגיע ולחוות את הגליל המערבי. בעזרת שיתוף פעולה חוצה גבולות מוניציפליים בין עסקי התיירות והרשויות נצליח יחד לייצר יעד תיירות אזורי ומצליח."
התחרות תפתח ב-26.8.20 ותסתיים ב-14.9.20.
פרטים נוספים על התחרות ניתן למצוא בדף הפייסבוק – חופשה בגליל המערבי.