כותרת
> C;
1/1
חדשות

4 מיליון גולשים לאתר "חופשה בגליל המערבי"

עכו חדשותפורסם: 13.07.20 , 11:46ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

קמפיין התיירות "חופשה בגליל המערבי" הגיע בחודש אחד לתוצאות שיא ברשתות המדיה השונות.

בתחילת חודש יוני עלה קמפיין "חופשה בגליל מערבי" לרשתות המדיה השונות: פייסבוק, אינסטגרם וגוגל. אותו יזם אשכול רשויות גליל מערבי, וזאת בהתאם להחלטת ראשי הערים והמועצות, יו"ר האשכול וראש העיר עכו - שמעון לנקרי, ובהובלת יו"ר צוות תיירות וראש העיר נהריה - רונן מרלי. הקמפיין נעשה בשיתוף עמותות וארגוני התיירות הפועלים באזור, ומטרתו העיקרית היא לעודד תיירות פנים בגליל המערבי על כל תחומיו: לינה ואירוח, עסקי מזון, אטרקציות, מסלולי טיול ועוד.

ב-7.7.20 תוצאות הקמפיין עמדו על 4 מיליון חשיפות, ממוצע של כ-1,200 גולשים ביום שביקרו באתר הקמפיין, ו-30 אלף הקלקות באתר הקמפיין שהובילו לאתרי בעלי העסקים השונים שרשומים באתר.

בתחילת הקמת הקמפיין יצא האשכול בקול קורא לעסקים בגליל המערבי להירשם לאתר הקמפיין ולשלוח מידע ותמונות מהעסק שיפורסמו באתר הקמפיין ובמדיות השונות. אל הקמפיין נרשמו 161 בעלי עסקים מכל רחבי הגליל המערבי.

עדי אוזדובה, אחראית תחום התיירות באשכול רשויות גליל מערבי: "בזכות אותם בעלי עסקים שנרשמו לאתר ושלחו תמונות מצוינות יכולנו לקדם את הקמפיין ולקבל נתונים חיוביים מאוד. המעידים על עניין וסקרנות רבה מצד התייר הישראלי באזור הגליל המערבי. כולי תקווה שהאירועים וההנחיות האחרונות בעקבות המצב במדינה, לא ייפגמו באופן קשה בעסקי התיירות כפי שקרה בגל ההתפרצות הראשון של משבר הקורונה".