כותרת
> C;
1/1
טכנולוגיה ותקשורת

איך מתחילים לפרסם בגוגל

עכו טכנולוגיה ותקשורתפורסם: 17.03.21 , 14:18ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

פרסום בגוגל הוא כלי נפוץ שמסייע לכל סוגי העסקים – עסקים ותיקים לצד עסקים קטנים שנמצאים בראשית דרכם. הוא מאפשר להשיג פרסום מיידי ללא השקעת מאמצים רבים, מספק את הפלטפורמה ליצירת עמודי נחיתה איכותיים הכוללים התאמה לנייד והוספת סרטונים ומגדיל את הסיכויים לקבל לידים איכותיים יותר. אז כדאי להתחיל לפרסם בגוגל אדס כבר עכשיו.

מתחילים לפרסם בגוגל צעד אחר צעד

האם אתם עסק חדש שרק אתמול פתח את השירותים שלו לקהל הרחב? פרסום בגוגל יסייע לכם להשיג כמה שיותר לקוחות. קבלו את כל הצעדים לתחילת פרסום בגוגל:

  1. פותחים חשבון בגוגל אדס.

הדבר הראשון שיש לעשות הוא להיכנס לגוגל אדס, למלא את כל הפרטים הטכניים שלכם ושל העסק ולפתוח חשבון.

  1. בוחרים את קמפיין היעד.

ברגע שיש לכם חשבון, עליכם לבחור את קמפיין היעד שלכם. קמפיין זה יכול להיות משיכת כניסות לאתר קיים, מכירות, קידום אפליקציה מסוימת ועוד. בקיצור, הגדירו את המטרה שלכם ויהיה לכם הרבה יותר קל להגדיר קמפיין יעד.

  1. בוחרים את סוג הקמפיין.

בגוגל אדס תוכלו לבחור את הקמפיין המתאים לכם ביותר, לפי היעד שאתם רוצים להשיג, מבין אלה המוצעים על ידי גוגל:

  • רשת חיפוש – הצגת מודעות טקסט בעקבות ביצוע חיפוש חופשי של גולשים.
  • מודעת וידיאו – קמפיין זה יציג סרטון מיוטיוב או מכל ערוץ אחר, כך שאם יש לכם כבר סרטון מושקע, כדאי לנצל את ההזדמנות.
  • רשת המדיה – קמפיין המיועד להציג את מודעות הפרסום של ערוצי המדיה השונים העובדים בשיתוף פעולה עם גוגל.
  • שופינג – מודעות לרכישת מוצרים באתרים שעובדים עם גוגל.

  1. הגדרת מילות המפתח בקמפיין של גוגל.

כדי להגדיל את אפשרויות החשיפה לקמפיין, חשוב למצוא את מילות המפתח המתאימות לכם ביותר. גוגל מאפשר לכם כמה אפשרויות התאמה במקרה זה: התאמה רחבה שמופיעה כברירת מחדל, התאמה מדויקת יותר לשירות שאתם נותנים והתאמה לביטוי. כמו כן, קיימת אפשרות להגדיל מילות מפתח שליליות. כלומר, הגבלת מילות מפתח בפני גולשים שעבורם השירות שלכם אינו רלוונטי.

  1. לא מפסיקים להסתכל על המדדים.

גוגל אדס מאפשר לכם לאסוף נתונים חשובים, וכדאי לעקוב אחריהם כל הזמן במטרה לשפר את ביצועי המודעה. דוגמאות לנתונים אלה יכולות להיות CTR – מספר הגולשים שלחצו על המודעה, שיעור ההמרות – מספר הגולשים שביצעו את הפעולה הרצויה (השארת פרטים, ביצוע תשלום) כאשר לחצו על המודעה, CPC – העלויות הממוצעות עבור ההמרות אשר מאפשרות לנו לנהל את התקציב עבור הקמפיין.

לפרסום בגוגל פונים למקצועיים

רוצים להתחיל לפרסם בגוגל אבל אין לכם מספיק ידע בתחום? יצרתם חשבון בגוגל אבל לא יודעים כיצד עליכם להתקדם מכאן והלאה? במקרה זה סוכנות דיגיטל הוא כל מה שאתם צריכים. צוות של אנשים מקצועיים יעזור לכם לפרסם בגוגל ולהביא את הלידים הטובים ביותר שתמיד ייחלתם להם.

קרדיט: FREEPIK